luni, 1 iunie 2009

Do's and Dont's for YOU



Do's: Eu in acesta perioada imi decorez casa. Adica o renovez si o decorez. Alege sa-ti redecorezi o camera din casa, un colt dintr-o incapere sau chiar gradinea sau balconul. Gandeste-te cum ti-ar placea sa arate, ce stil ti s-ar potrivi si incearca in limita posibilitatilor sa o aranjezi asa cum ti-ai dori. Vei avea o mare satisfactie dupa acea, mai ales ca o sa te bucuri de o oaza de liniste (sau nu), chiar dupa gustul tau.

Dont's: Mai nou toata lumea e deprimata.. sau se deprima foarte usor. Si cand stau si ascult motivele pentru care oamneii se consuma atat de tare, as vrea sa pot sa le arat ca nu e chiar asa de rau.... sa se gandesca mai mult la ce au, nu la ce nu au, ca se poate depasi orice situatie,... sa se bucure mai mult de lucrurile importante... Stiu ca exista vorba aceaa " da, dar problemele mele sunt cele mai importante pentru ca sunt ale mele ".... corect, dar nu as dori nimenui sa traiasca cu adevarat o mare pierdere, si aici nu ma refer la absolut nimic material. Aceea e cu adevat o tragedie, si poate singurele motive peste care nu se poate trece o viata intreaga. Si daca te gandesti din aceasta perspectiva, dintr-o data parca nu mai ai chiar atatea probleme, nu ?!

Recomandarea mea: Zona Lipscani. Terasele, Teatrul de comedie, izul vechiului Bucuresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu